Sluurpy > Restauranter i Århus > Cafe Tordenskjold

Anmeldelser Cafe Tordenskjold - Århus

Tim Charlie Lissau
Oplevelsen var OK, man savner dog sæder med fodstøtten og tilbagelænings funktion. Vi endte dog også med at lyset tændte 20 min inden filmen sluttede, og var tændt indtil vi forlod salen. Derfor kun 2 stjerner.
Emma Olsen
Dårligste kundeservice, jeg længe har oplevet. Man skal vise billet for at komme på toilettet - okay, det er fair nok, men at man kontrollerer for billetter langt fra afhentningssted sådan, at man ikke kan komme på toilettet, hvis ens partner har billetterne og er gået i slikbutikken for at købe produkter til overpris, det er ikke særligt smart udtænkt. Især ikke, når man har medarbejdere, der på en helt stille dag stoler så lidt på andre mennesker - og er så dårlig menneskekender i det hele taget - at man ikke kan få lov at komme på toilettet uden at skulle opsøge partneren i slikbutikken, det er simpelthen for dårligt. Pågældende medarbejder leverede ydermere informationen, som om det nærmest behagede dem at kunne afvise os og var i det hele taget ekstremt flabet. Magen til uhøflighed skal man lede længe efter. Biografsæder er fine, lærredet stort nok og lyden er rigtigt god.
Mia Vibe Schönemann-Lund
Uh så god lyd, så fantastiske farver, så gode velsmagende popcorn med veldoseret salt - men hvorfor skal man sidde og fryse under filmen? Det er simpelthen ikke okay. Hvis det skyldes energikrisen, vil jeg anbefale at man indkøber et større antal fibertæpper, som de har gjort på udendørscafeer mv. Men at lade publikum sidde i en kold biografsal i 2,5 t er bare ikke i orden.
Simon Olesen
IMAX har glimrende billede og lyd, for bagerste rækkes vedkomne (måske også de andre) kan man dog ikke regne med hvad der er center af lærredet ved online booking. Desuden er der for få kopholdere til sodavand på denne række. De kunne have hængt på sædet foran istedet, så alle kunne få én. Dobbelt armlæn mellem "sofaerne" kunne også have været rart.
Mallica Back
Fint nok, selve biografen er rigtig god. Det er mere udvalget af drikkevarer, der er problemet, og derfor "kun" 4 stjerner. Som diabetiker, så er der ikke det store udvalg generelt når man ikke er bryder sig om zero produkter. Havde man kunne købe Pepsi max eller monster zero (sort med blå kradsemærke) så var der flere alternativer, og så var man som diabetiker ikke nødt til at købe sine drikkevarer hjemmefra.
Preben Lisby
Dårlige adgangsforhold fra parkering, træge/stramme adgangsdøre - måtte hjælpe nogle kvinder med at komme ind, elevator i stykker, dårlig skiltning, biografen virkede meget slidt, dårlig luft i salen - lummert/for varmt, tablet til parkerings forlængelse svær at finde og stod på et vakkelvorne stativ. Absolut plads til mange forbedringer!
Simon Pedersen
Var inde i iMax biografen, super fed lyd og billede. Dog noget svær at komme ud og tisse under filmen, men sådan skal det nok være.
Ulf Nuka Brandt
28 minutters reklame efter den annoncerede starttid på filmen er ikke ok, når billetten i forvejen koster næsten 120 kr. Desuden var lyden temmelig tam og der var hvid genskær på lærredet som gjorde det noget nær umuligt at tyde handlingen i mørke nattescener
Advocado Alunt And Bretonske boghvedepandekager Buffalo wings Burger Burrito Bøfsandwich Cheeseburger Chowder cinnomon roll Crepes Dumplings Fish & Chips Fish and chips Fisk Fiskesuppe Focaccia Foie gras Hummer Hummus Is Italian Beef-sandwich Italiensk is Juice og smoothies Kammuslinger Karryret Kebab Kebab pizza Krabbe kød Laks Lam Lasagne Lufttørret skinke Muslinger Nachos Nudel Oksekød Ostekage Ostesandwich Pad thai-nudler Paella Pandekager Pasta Pasta alla carbonara Patatas Bravas Pho Pizzabunde Ramen (nuddelsuppe) Rejer Ribben Risotto Ristet brød Roastbeef Salat Sandwiches Schnitzel Shawarma shawarma med extra kebab Smørrebrød Stegt flæsk med persillesovs Tacos Tapas Tataki Tiramisu Torsk Tun Vafler og pandekager Østers