Sluurpy > Restauranter i Tilst > Jensens Bøfhus Århus (tilst)

Anmeldelser Jensens Bøfhus Århus (tilst) - Tilst

Martin L
Opdateret d. 02.11.21 Hvem skal jeg kontakte? Dig? Der er ikke andre der har været villige til at finde en løsning. Opdateret d. 06.11.21 Jeres souschef Mathias har idag meddelt mig telefonisk at jeg ikke er velkommen hos jer, men hvad får ham dog til at tro at jeg ønsker at sætte mine ben hos jer igen? Jeg vil langt hellere tage på Bones hvor maden er god og personalet smilende. I skylder mig stadig penge så sagen stopper ikke her. ---------------------------------------------------------------------------------------------- Dårlig mad, dårlig salatbar som ikke er fyldt op. De besvarer ikke mails, de er ubehøvlet og forholder sig ikke til krtitik, og jeg har ikke fået mine penge tilbage som de stillede i udsigt. Her et billede af deres "lækre", smattede og "friske" bagekartofler velbekomme🤢 Brug jeres penge på Bones hvor der ALTID er god service og mad.
Chadiadbulmajeed
Forfærdelig oplevelse lørdag den 19. Marts; Vi bestilte 4 favorit steak menuer. 2 gennemstegt og 2 i medium stegt. De to gennemstegt steaks var uspiselige. Kødet var så tørt at det ikke kunne tygges, samt de to medium havde nærmest ikke været på grillen, da steaken var knald røde indvendigt. Derudover var råstegte kartoflerne bløde og kolde. Vi gør tjeneren opmærksom på dette, hun vælger at tage de røde steak tilbage i køkkenet for at erstatte dem med nye, da hun var enig med at steaken var alt for røde. Vi venter og venter i over 25 minutter. Efter en lang vente tid vælger vi at afbestille de to steak, da man mister appetitten af den lange vente tid. Da vi vælger at skal forlade restauranten får vi at vide at vi skulle betale den fulde pris på vores bestilling. Jeg forklar den kvindelig chef i restauranten at vi havde afbestilt noget af maden på grund af, at steaken var kommet retur til køkkenet og at vi havde ventet alt for lang tid, jeg forklar at vi betaler for maden, men i det mindste kunne vi opnå lidt rabat, da maden blev afbestilt, dette var hun ligeglad med og vi skulle betale den fulde pris på 1125kr. Sikke en dårlig service og ikke mindst en attitude at tale med kunderne på.
Arne
Var på besøg den 13. marts med nogle venner til en fødselsdagsfest. Det tog mere end en halv time ventetid før at afgive ordren. Endnu en time mere før maden endelig kom.  Muligheden for at få gratis ekstra sovs eller pommes frites til din bøf er bare et dårligt reklame-fup, fordi hver extra bestilling også tager en halv time ventetid. Samme problem også med hver bestilling af drikkevarer. Bøffen var kold på det tidspunkt. Køkken var fuldstændig overvældet. Salatskålene bliver også mindre og mindre hver gang. Størrelse er nu som et lille syltetøjsglas. Nu er slut med Jensens Bøfhus. Det var nu mit sidste besøg. Aldrig igen!
Kim Frandsen
God frokostbøf og råstegte kartofler og deres whiskysauce er helt på toppen. Jeg ved ikke om det var fordi der var lidt ventetid på maden, men vi fik popcorn serveret som snack sammen med sodavand, hvilket er et genialt påfund. Vi fik bord med det samme, og tjeneren var venlig, professionel og opmærksom. Kommer helt sikkert igen! PS. Min kone var også meget tilfreds med salatbaren.
Oskar og Jan gaming
Meget dårlig oplevelse. Bestilte en gang kylling med fri salatbar, desværre var salatbaren meget mangelfuld, der var kun halvdelen af de ting der plejer at være en del af salatbaren. Når man spurgte om der blev fyld op, fik man af vide at det var på vej. Dette skete ikke på noget tidspunkt i den time jeg var der. Da jeg så påtalte dette, fik jeg at vide at de havde problemer med deres leverandører. De havde ingen problem med at tage fuld pris. Kan desværre ikke anbefale Jensen Bøfhus i Aarhus.
Merete Strandby Nielsen
Vi besøgte deres restaurant i Tilst. Jeg havde bestilt salatbar, men mistede hurtigt lysten til den. Den var stort set tom, og det der lå der var ikke friskt. Pastaen havde ligget så længe, at den havde skorpe på. Jeg gjorde personalet opmærksom på, at der manglede opfyldning, men de sagde, der lige var fyldt op. Jeg spurgte så, om jeg måtte annullere salatbaren, men det måtte jeg ikke, da jeg havde fyldt bunden af en skål, før jeg opdagede problemet. Jeg havde ikke spist noget af det.
Mette Findal Fries Jensen
På trods af en overfyldt restaurant måtte man ikke få en plads på terassen (der var helt tom) på en dejlig solskinsdag og vi blev henvist til et lille bord lige bag modtageskranken så man sad fuldstændig udstillet ☹️ Vi smuttede.
Benjamin Eriksen
Maden var nogenlunde, men der var glemt flere ting i vores burgere og de havde lavet den forkerte burger til grovbolle. Egentlig var maden 3 stjerner, men grundet den suveræne service, skal de alligevel have 4. Deres venlighed og hjælpsomhed er en jeg sjældent har set lige!
Burger
Share on WhastApp
Share on Facebook
Gennemse menuen
Add review