Sluurpy > Restauranter i Nørre Nebel > Kjærs Restaurant

Anmeldelser Kjærs Restaurant - Nørre Nebel

Jensole Jepsen
Et dejligt lokale sted, meget venlig betjening og de er gode til børn, maden var meget godt. Først fik jeg forret røget laks, og der efter fik jeg en oksemørbrad med whisky sovs, mørbrad var meget mør og saftig. Og dessert fik jeg ikke da jeg ikke kunne spise mere, men de har et lille fint udvalg, og de har en isbod udenfor hvor man kan få softice og gammeldags is
Jonas Jørgensen
Jeg bestilte takeaway pizza med min familie her for et par måneder siden og vi var alle meget tilfredse. To af os kan ikke tåle gluten, så vi bestilte deres glutenfrie pizza, og vi blev hurtigt enige om at det var den bedste glutenfrie pizza vi har smagt.
Bodil Nielsen
Vi var 3 personer, som bestille fisketapas. Vi fik en meget lækker anretning med mange forskellige slags fisk - kolde og varme. Desuden 3 slags oste. Det var meget velsmagende, og der var mere, end vi kunne spise. Meget venlig betjening og rimelig pris.
Peter Juel-Hansen
God betjening der tager sig tid til at snakke. Gode friske råvarer, der bliver til virkelig god mad, som er smukt serveret. Top point herfra
Lotte Olesen
SPAR JERES PENGE!! (En meget lang smøre, men bestemt værd at vide - værste oplevelse jeg nogensinde har haft eller har hørt om!) Vi bestilte mad gennem Just Eat kl. 18:37 med levering sat til hurtigst muligt for ~550 kr. Fik en JE notifikation samt en mail efter <1 minut med, at restauranten havde accepteret bestillingen og ville levere til kl. 20. Vi ringer 5 gange til dem, uden telefonen bliver taget, da vi vil høre, om det evt. er hurtigere klar, hvis vi henter det selv. Kl. 20:10 beslutter vi os for at køre derned (10 min væk). Vi kommer derned, og vi forklarer dem, at vi har bestilt online. De finder kvitteringen på vores mad frem og forklarer os så, at de ikke er begyndt at lave maden, da de ikke bringer ud lige i dag, da der er by Night. Vi spørger dem, hvorfor de så har accepteret vores ordre, og de svarer, at det gør de ikke, det gør Just Eat. De tilbyder at lave maden nu på MAX 20 min eller at give pengene tilbage, og vi spørger, om vi så ikke kunne få noget rabat. Han gentager, som om han ikke forstår (han vil ikke give rabat), og dette går frem og tilbage et par gange, indtil vi går med til, at de laver det nu, da vi jo er enormt sultne, mod at vi selvfølgelig får vores leveringsgebyr tilbage (samt differencen mellem nuggets og en børnepizza, da de er løbet tør for nuggets). Vi får endelig vores mad (kl. 21:05 ca), og jeg spørger personen, vi snakkede med, hvordan ordren kan være blevet accepteret, når de ikke bringer ud, for at høre, om der var deres eller JE's fejl, Da jeg så selvfølgelig ville tage fat i JE. Han viser deres skærm med JE bestillinger, hvor han forklarer at de her accepterer ordre, og melder om de er klar, på vej eller leveret. Jeg spørger så, hvorfor de så ikke har ringet eller taget deres telefon. Og han forklarer mig, at de slet ikke har nogen telefon i dag, da den var koblet fra grundet by Night (Når man ringede til dem, ringede den dog op i ca 20-30 sekunder, før den lagde på, så der var forbindelse. Det føltes som spild af tid at snakke med ham, hvorfor vi valgte at gå med vores mad. De havde altså accepteret vores bestilling på ~550 kr. uden planer om at tilberede maden og uden planer om at forsøge at få fat på os - virker næsten som svindel. Intet tilbud om afslag i prisen, og ikke så meget som en rød reje foræret. Dette er ligegodt den dårligste service og den værste oplevelse, jeg nogensinde har været udsat for eller har hørt om hos en restaurant.
Nynne Smedegaard
Bryder mig ikke om stedet. Ingen ordentlig service efter restauranten fik ny forpagter. De taler grimt til én, hvis man påpeger noget man ikke er tilfreds med. Ville betale med dankort, da de havde skiltet med at de tog imod kort. Da jeg så vil betale sendes jeg på gaden for at hæve i en fremmed automat, som så koster mig ekstra 30 kr. Dette påtaler jeg og får at vide at de lige havde overtaget stedet og ikke havde råd til kortterminal endnu. Jeg anmoder dem om at fjerne kort mærkatet på døren, da dette var eneste grund til at jeg valgte restauranten og de nægter at fjerne den. Virkelig dårlig stil. Ønsker aldrig at sætte mine ben der igen. Episoden er fra da restauranten overgik til ny forpagter i 2016. Inden da var restauranten bare jævnt kedelig.
cecilie schwartzbach
Det var på ingen måde tilfredsstillende aftens besøg. Personalet snakkede dårligt dansk, maden var ikke specielt god, og smagte som færdigkøbt. Første, sidste og eneste gang vi sætter vores ben derinde.....
Camilia Madsen
Åbnet med ny ejer: Flot, og lækker fisketapas - billig og meget venlig betjening! Vi ses en anden gang. 😉
Æggekage
Share on WhastApp
Share on Facebook
Gennemse menuen
Add review