Sluurpy > Restauranter i Nyborg > Aiko Sushi

Anmeldelser Aiko Sushi - Nyborg

Klaus M. Andersen
Har bestilt bord online og fået en bekræftelse, men men men vi ankommet til Aiko i Nyborg og får besked på at vi skal forvente lang ventetid og de skælder os ud, fordi vi har booket bord online, for det har de ikke tid til at følge med i. Kokken mener vi skal finde et andet sted at spise, da han ikke har tid til at lave mad til os også!! Som sagt så gjort, ALDRIG mere Aiko, plejer ellers at kommeEn del i Middelfart, hvor niveauet er noget bedre.
Miss Nick Journey
Sød servitrice prøvede alt hvad hun kunne at hjælpe, da jeg er allergisk over for chili. Desværre indeholder næsten alle retter en form for chili. Endte med en dyr, men virkelig lækker lakse hosomaki.
Thuy Anh L.D Jensen
Jeg har smagt sushi mange mange steder og desværre var jeg ikke tilfreds hos Aiko. Risene var for bløde og smagen af selve sushien var ikke lækkert eller indbydende. Vi var skuffet.... Så I får kun en stjerne.
Allan Holm Nielsen
Det smager bare fantastisk.
Louise Andreasen
Lever altid op til vores store forventninger 👌
Mads Z
Virkelig lækker og frisk sushi. Til rimelig pris. Betjeningen var sød og uformel. Og ventetiden var rimelig kort - selvom vores værtinde to gange undskyldte den lange ventetid, synes vi bestemt det gik hurtigt 😊
Sandra Hansen
Er efter gode oplevelser alligevel nødt til at sige, at jeg har mistet alt efter aftenens besøg, hvor jeg er blevet snydt! Og ja, jeg er blevet snydt da personalet helt bevidst gav os noget andet end det vi havde bestilt! Da vi kom hjem opdagede vi at vi havde fået kylling i stedet for laks, som vi havde spurgt om vi kunne ændre noget af menuen til, og fik af vide det ikke var noget problem. Vi tror det er en menneskelig fejl, og køre tilbage for at sige det, da vi så får af vide at de godt er klar over det, men at de ikke måtte ændre i menuerne. Men hvorfor ikke fortælle det til kunden inden man henter og betaler??? Havde vi vidst det havde vi jo bare bestilt noget andet, men vi skulle selv opdage det, og når vi så køre ned kan de ikke engang yde en service og rette op på deres fejl - vi bliver derfor nødt til at bestille mere sushi og betale for det selv for at have nok aftensmad. Det er vær at sammenligne med at at have købt en trøje og ekspedienten gav dig et par bukser i stedet uden at sige det - nægter at ligge en krone sted, hvor en del ellers var lagt i forvejen når man bevidst bliver snydt! Det bliver én stjerne herfra, da man ikke kunne give nul.
Anne Christine Tvilum Erichsen (AC)
Sushien var god. Servicen haltede lidt. Jeg er allergisk overfor chili og der var umiddelbart "spicy mayo" i alle nenuer. Kunne ikke få noget andet, da "en rulle jo bliver lavet ens hele vejen igennem." Jeg forstår ikke helt det problem, da der kun indgik hele ruller i menuerne, så de vel bare kunne undlade det til mig. Det kostede også 30kr pr person for en kande postevand.
And Burger en kop kaffe Fisk Frokost Sandwiches Tapas
Share on WhastApp
Share on Facebook
Gennemse menuen
Add review