Takanori Aasberg Miyashita
Wow. Bedste Adana kebab durum i lang tid. Velkrydret, perfekt grillet og friske sprøde grøntsager. Lam shish også virkelig godt krydret og fritterne er super sprøde lige fra den første til den sidste fritte og dækket let med godt krydderi. 😋 Dejlig chili.
Brian Back Jensen
SHISH.. det må bare opleves og kan klart anbefales at prøve. Udsøgt tilberedning og gode råvarer. Og rigtig gode priser.
Maden smagte fantastik og så indbydende ud.
Personalet serviceminded og imødekommende. Så kommer du forbi så prøv en god madoplevelse.
Billeder taler næsten for sig selv - skønt🙂
Peter Jensen
Hold jer langt væk fra dette sted, hvis i vil undgå at blive snydt. Jeg betalte for en gang ret med 3 spyd og får kun halvdelen. Dette er ikke første gang, at jeg oplever at ikke få det jeg betaler for. Virkelig dårlig stil, at man som kunde betaler den fulde pris og derefter ikke kan leverer den rigtige varer. Sidste gang det sted besøges. Føj!
M B
Lækker grillet shish kebab på tyrkisk måde.
Billige priser, godt kød.
De er ikke nærrige med kødet, som mange andre kebab steder hvilket er et stort plus.
Smagte virkelig godt.
Kommer helt sikkert igen.
T Jessen
Vi blev nødt til at spørge efter maden flere gange efter vi bestilte og da den kom, var det kun halvdelen af den. Men det smagte godt.
Peter Ølsted
Fint sted der generalt smager godt, men kvaliteten varierer en del og priserne er nu i den højere endne.
Tina Bihal
Wow! Så meget smag! Smager hjemmelavet, frisk og sundt. Det er helt klart ikke sidste gang jeg bestiller mad hos jer
B T
Vi har bestilt flere gange fra jer siden i åbnede og hver evig eneste gang er der noget der bliver glemt ved bestillingen. Lige nu har vi bestilt to retter og både humus, pomfritter og sovs er blevet glemt. Samtidig mangler der halvdelen af adana kebabben, det vil sige den kun er halv? Plus er både kød, som smagte gammelt og som gummi samt grøntsager (råt) ikke gennemstegt som der er blevet bedt om. Når vi ringer siger de med det samme, at de har glemt tingene og at vi kan få det i morgen? Til hvad nytte?! Vi vælger at afbryde vores middag der hjemme for, at tage hele vejen tilbage for, at få det vi manglede og konfronterer dem med, at kødet lugter gammelt og at halvdelen af kebabben er brækket af. Så vælger manden ved disken at svare, at fejl kan ske men, at ingen kan sige noget dårligt om hans kød. Hvad slags joke er det?! En meget dårlig madoplevelse! Jo flere kunder i har fået, jo mere sløset er i blevet med jeres arbejde og på den måde kan i ikke holde på jeres kunder, det er da helt sikkert. I har i hvertfald mistet os som kunder! 0 stjerner!
An error has occurred! Please try again in a few minutes