Micki
Ham der står for at lave pizzaer skifter ikke engangshandsker, men vælger derimod bare at skylle dem uden sæbe, efter at have rengjort butikkens facade med de samme handsker. Herunder skrald på jorden, brugte dåser mv. Hvorefter han begynder at håndtere madvare.
Det siger vel noget om personalets hygiejne håndtering. Kan man ikke vaske hænder, eller skifte handsker efter at have samlet skrald op for jorden, men derimod bare begynde at rode ved salat mv. Hvordan håndtere man så andre uhygiejniske situationer?
Det bliver et nej herfra fremadrettet.
Robert Grøndahl Winther
Deres pasta er OK, men så heller ikke mere. Den ene gang var det så salt at det var næsten uspiseligt, med ost drysset lidt random henover. Har kun bestilt derfra igen, fordi den ligger så bekvemt tæt på.
khanh le
Lidt klamt at se pizzamanden bære en dørmåtte ind i forretningen kl 14 tiden, med sin engangs handske på. Han skiftede ikke til en ny han fortsatte bare med at lave mad med den samme handske på. Så det er ikke for renligheden skyld men mere for at beskytte hans sarte hænder.
Niddal El-Jabri
Ahmen altså, verdens bedste pizza er en Margarita, og det er kun de færreste der kan lave den, så den slår benene væk under dig. Mmmm ... Well done La Focaccia 😍
overflow1789
Fik lov til at bestille en off-the-menu sandwich, rigtig god service og sandwichen var af høj kvalitet - fem stjerner herfra og kommer helt klart igen
Pernille Bitsch
Jeg har længe været på udkig efter en god mascarpone pizza, og endelig har jeg fundet en der er ok.
Dog er jeg skuffet over de vælger at putte alm ost ovenpå mascarpone, det fungere ikke helt!
Min min kæreste og jeg kommer snart igen helt sikkert!
Denne anmeldelse er kun baseret på pizzaen vi fik, eftersom jeg ikke lod mærke til servicen.
Jakob Erbs Kristiansen
Gode pizzaer, god bund og kærlighed kan mærkes i maden
Heidi Atzen Sacht
Vi har tidligere brug og været rigtig glade for kvalitet og service. Men i dag kl.18:40 får vi den mest uforskammet betjening, da vi ringer for at bestille mad til 5 personer. Min datter vælger en pastaret, som åbenbart er udsolgt. Da der er dårlig forbindelse, på mobilen i restauranten, hører jeg ikke, at det bliver nævnt, at denne ret er udsolgt. Da tjener gentager min bestilling på 4 pizzaer svarer jeg plus en pasta ret hvortil der bliver svaret temmelig ubehøvlet: " den er jo udsolgt har jeg lige sagt!!!" . jeg undskylder og beder min datter om hurtigt, at finde en ny ret. Det går åbenbart ikke hurtigt nok og der bliver klaget fra tjener over at:" jeg har faktisk travlt" hvortil jeg svarer, at det er vel helt i-orden, når vi er igang med en ordre til 5 personer, at der bliver brugt bare to minutter på at finde en ret til min datter.
Vi har mest lyst til at afbestille vores mad, men da vi har lovet vores tre sultne teen-agere mad derfra henter vi vores bestilling. Men vi vil ALDRIG benytte La Focaccia igen. Ærgerligt, at man er så uforskammet og arrogant i sin fremtoning, når man er ansat i servicebranchen. Vi håber, at der snart åbner en anden skøn italiensk "ud af huset".
An error has occurred! Please try again in a few minutes