Reecu
Bestillet en salte karamel med flødeskum,
Fik kun en halvfyldt kaffe med lidt flødeskum på toppen,
Jeg gik over med halv kup kaffe og spørger om hun kan lave en nye,
“Ja, hvis du lige smider din nuværende kaffe ud”!
Det gør jeg så bare, men synes åbenbart ikke er en god service når man bestilte noget og ikke fik hvad man skal hav, er der Selvfølig lov til og have en nye.
Hun laver denne sammen kaffe til mig, så mangler der flødeskum på,
Så var jeg hen til hende igen og spørger kan du læg lille smule skum på toppen tak?
Jeg kan se at hun bliver meget utålmodig og sur med det sammen,
Men det da ikke min skyld, når jeg bestille noget og ikke har får denne rigtig produkt som jeg skulle hav.
Jeg er skuffe over medarbejde i fisktorv,
Men Vanløse espresso House har altid være venlig og sød imødekommen.
Mohamed Barg
Elendig og tynd tynd kaffe. De bør lære hvordan man laver en ordentlig kop kaffe, men det virker desværre som om man har mere travlt med at få betalinger fra kunderne frem for en god kaffe oplevelse.
Niels Jensen
Middelmådig Caffè late, ringe baggett
Jeg kender ikke rigtig espresso house. Det virker på mig, som det er for kaffe, hvad mac D er for burgere...
M T
Vi skulle drikke et par kop kaffe og nyder lidt vores fri dag på en søndag aften og mens vi sidder og drikke vores kaffe efter 5 minutter begyndte spiler musik, fint nok med musikken og enig om der skal være noget musik på et sådan arbejdsplads men hvorfor skal man spiller så Højt ?? Det er interesant at de “unge” kan ikke være på et arbejdes plads uden musik, de “unge” medarbejderne kan ikke fatte at de spilleret så HØJT musik,,, hvor man kan engang ikke hører hinanden,,,så forstyrrende, kære unge kan I ikke fatte at dette at højt musik kan være nydeligt for jer men kedeligt og forstyrrende for andre gæster,
Arbejd heller på diskoteker istedet !!!
Og tage jer sammen “unge” , folk-gæsterne er ikke fjollet som jer
Vi drak ikke færdig vores kaffe og tog af sted.
Oeyvind B. Fabricius Holm
Knæs tør kage uden smag.
En Is cappuccino med saltet karamel. Der kun smager, af kold udrikkelig kedelig kaffe.
Som professionel kok, så er jeg rigtig skuffet. Samt alt for uerfarne ansatte, der arbejder alt for langsomt. Så kunderne må vente alt for længe.
Zaro Fariki
Der er regtig lang kø, og meget langsomt arbejde, efter har jeg betalt jeg har ventet 35 minutter til købe 2 kaffe.. det er slet ikke godt nok.
Jette Janot
Mange mennesker og dyr, jævn kaffe. Fås bedre, billigere og i mere renlige omgivelser.
Torben Tetzschner
Igen igen total dårlig service brugte 20 min på at få lov at bestille fik at vide der var cirka 10 min vente tid men der gik 20 min før jeg fik min fis lunken chokolade som ikke rigtig smeltede.
Jeg klagede over det men personalet var ligeglade svarede beskidt tilbage.
Så forsøger igen kontakte ekspresso house kundeservice men de svare jo ikke tilbage
An error has occurred! Please try again in a few minutes