Annette K. Mammen
Tur retur fra Kbhn til Oslo. Afslappet behagelig tur. Vi var meget heldig med vejret.
SC Rejseri
NUL KUNDESERVICE
Jeg booker en tur/rt København-Oslo og bestiller samtidig buffet i deres 7 Seas restaurant. Da jeg kommer om bord viser det sig, at de slet ikke har buffeten, og jeg bliver henvist til en anden restaurant. Det sker både på ud- og hjem-rejsen.
Nu her blot 3 uger efter min første tur, skal jeg på et nyt mini-cruise med dem. Og igen har jeg forudbestilt buffet.... MEN for at sikre mig, at de virkelig har buffeten (så jeg ikke henvises til den samme alternative restaurant igen, med samme retter - og samme mad 3. og 4. gang........)
Men når man ringer til dem, og indtaster mit bookingnummer 27541357-2, bliver der blot sagt..... vi har ikke tid, ring igen på et andet tidspunkt......
HVAD BILDER I JER IND.... Det tager jer 10 sekunder at tage penge fra mit kreditkort, og når jeg vil sikre mig, at jeg rent faktisk får det jeg betaler for, så gider I ikke ekspedere mig..........
Lars Thorborg
Velfungerende terminal, som man bare skal igennem hurtigt
Merete Marshall
Ikke sidste gang vi skal afsted på commodre de luxe lounge
Jeanie Nautrup
Super fin weekend tur med ca. 4 timers ophold i Oslo
Gert Andersen
Nemt og simpelt at chekke ind.
Jan Rinder
Nem og hurtig selvbetjeningsautomat, når man skal have have sit nøglekort.
Tidligere kunne man først gå ombord på færgen 1 time før afgang, hvilket medførte en lang kø af gæster, som alle gerne vil ombord hurtigst muligt.
Det er nu ændret sådan, at man kan gå ombord flere timer før afgang. Ingen kø, og man går direkte ombord ved ankomst til terminalen.
Et af de bedste initiativer i mange år.
Michael Westergaard
Jeg synes, at DFDS udøver agressiv markedsføring. Man kan vinde en tur med Oslobåden m. 4.pers kahyt. Det gjorde min datter, men problemerne opstår når man skal til at bestille tidspunktet. Det viser sig at være meget besværligt, da man 'kun har et vist antal kahytter til rådighed'. Ydermere koster det 150,- ekstra pr. person hvis det er i weekenden. Man kan ikke rigtigt se hvad forplejningen består af, kun at det er meget dyrt. Udover dette tillader man sig at tage 75,- kr. for en online booking? Når man så når frem til betalingen er beløbet for kahytten ikke fratrukket selvom man jo havde vundet det. Spørgsmål vedr. dette kan klares over deres kundeservice, men vil blive faktureret med 150,- kr. Vi blev så trætte af dette, at vi har valgt at bruge pengene på noget andet.
An error has occurred! Please try again in a few minutes