frida petesen
Hej Hoppes.
Jeg skriver til jer da jeg gerne vil give kæmpe ros videre til jeres medarbejder Yo på Hoppes.
Vi var der første gang i søndag aftes og han sørgede virkelig for at vi havde alt hvad vi havde brug for og var så imødekommende og hjælpsom.
Jeg har ikke oplevet så god en service før så jeg håber i vil give rosen videre til ham og fortælle at han skal blive ved med at være som han er😊
det er i hvertfald ikke sidste gang vi kommer igen.
Emil Munkholm
Fik Pasta med røget laks, smagte godt men for lille portion hvis man er meget sulten.
Redouane El Khomsi
Min datter sammen med 3 andre fra hendes klasse var der i går, jeg siger det som mange andre har pointeret. Du er velkommen hvis du har en bestemt hudfarve. Jeg væmmes, når dette sker i lille dk i 2022. Det er ikke den Danmark jeg er født i.
Katja Rastorp
Hyggeligt lokale, maden var helt middelmådigt café mad og meget dyrt. Min søn fik en børneburger hvor der lå en halv bøf i. Det virkede simpelthen for nærrigt.
Emil D
Ganske fint. Standard café mad til priser som man kan forvente det i kbh centrum. Høflig betjening
Talulah Filippa
Vores besøg var overhovedet ikke optimalt. Først og fremmest skulle jeg lægge mit mundbind i min tasken og tjeneren ser så, at jeg har en Cola i min taske. Det skal lige siges, at jeg lige havde bestilt en chai latte til 50kr, så om jeg har en cola i min taske eller ej gjorde absolut ingen forskel! Han siger så til mig “Du ved vel, du ikke må have drikkevarer med?”, hvorefter jeg svarer, at det er jeg godt klar over.
Dernæst sidder vi og spiller kort. Dem bliver vi bedt om at lægge væk, for det må man åbenbart heller ikke.
Lige efter det får vi vores nachos, som vi havde betalt 145kr for. De er:
1. Brændte
2. Helt kvaste
3. Der var hår i
Tjeneren var heller ikke speciel venlig.
Ck Jenny
Værste oplevelse længe
Hvis jeg kunne minusstjerner havde jeg gjordt det!!!!!!!
Total aggrorant personale!!!
Vi var 6 som ville sidde og hygge os, men blev til den dårligste oplevelse. De fik os til at betale for meget og er meget aggressive. De fulgte efter os hele vejen ud. De trak ikke vores studierabat fra selvom vi bedte om det. DÅRLIGSTE PERSONALE!!!
Utålmodige, ligeglade, ignorerede, sur ansigt og endda verbale angreb
kære Hoppes cafe Boss !!
du skal hører det her,
hvis du vil laver flere cash i fremtiden. så får søger i en ny manager som vil overveje i kundersfølelser,
jeg arbejdet selv i servicebrancher flere år,
manager er virkelig vigtigt rolle for spisested.
jeres manager har telefon i hånden og skriver sms. Mens der var drikkervarer og mad klar han stod stille, som om det var ligegyldigt for ham!!!!lav intet,udover at give ordrer til tjenerne.
´tag lige det her og der er mad`)???????????
jeg synes, personligt meget synd for tjenerne der er sådan en manager.
hvis det var mig, ville jeg sige op så snart så muligt.
For det er meget deprimerende i sådan et arbejdsmiljø og elendigt.
han hedder Kim blev oplyst af en søde tjener.
#kimskalfyres
Mads Vibe Rasmussen
Maden var fin men man burde ruste lidt op på køkkenfronten. Der var run på men det tog +45 min før maden kom
An error has occurred! Please try again in a few minutes