PC CP
Har kun prøvet deres hummus. Den var så også rigtig god. Den manglede olivenolie, men var cremet og autentisk.
Rasmus Norre Sørensen
Jeg bestilte mad fra Mahalle via deres take away website omkring 2 timer i forvejen så man burde tro de havde det klar. Men som nok kan gættes var det ikke klar og jeg måtte vente 30 min før det kom - hvilket nok betyder at de slet ikke var startet. Til med fik jeg heller ikke alt hvad jeg havde bestilt - der manglede en ret. Det opdagede jeg dog først da jeg kom hjem.
Det er ikke først gang at denne Mahalle skuffer mig. Sidst gang jeg var der var servicen både langsom og maden kom på forskellige tidspunkter så nogen måtte starte før andre. Nogle af de ting vi bestilte kom heller aldrig og vi måtte også denne gang vente omkring 10-15 min på et bor som vi havde booket i forvejen.
Jeg synes det er vildt at denne en restaurant kan være så uorganiseret og langsom når den på Nansensgade bare er helt perfekt.
Hvis denne restaurant skal overleve Corona burde den til at lære noget af den på Nansensgade. Jeg kan i hvertfald ikke anbefale denne Mahalle.
Lukas Pedersen
Dejligt sted med fantastisk mad fra det mellemøstlige køkken. Priserne er helt klart et stort trækplaster, og vejer klart op for at servicen måske ikke er verdens hurtigste. Jeg kender i hvert fald ikke mange andre steder, hvor 4 personer kan spise og drikke for 100 kr. pr. person.
Seline Gazi
Deres morgenmad er ikke prisen værd. Tallerken er fyldt med oliven og fetaost som det eneste "morgenmads produkt" samt røræg i en lille skål. Ellers et par skiver appelsin/grapefrugt og 4 skiver agurk samt humus med lidt granatæble drys..vitterligt ikke andet 🤨. Blev derfor ikke nogen traditional gastronomisk oplevelse som jeg havde en forventning om inden jeg kom..
Stedet er lille men hyggeligt. Dog blev oplevelsen af stedet også ødelagt ved at de fik vare i det vi sad og spiste, hvor en mand hele tiden gik ind og ud med vare igennem caféen og lod hoveddøren stå åben hver gang, hvilket betød at vi fik det kold samt hele tiden blev forstyrret af manden der gik frem og tilbage lige ved vores bord..(også uden mundbind de første mange gange han gik ind og ud)
Vi gik derfra med en følelse af at vi aldrig vil komme der igen.
En anbefaling til personalet herfra skal lyde; Smil til kunderne så er i flere skridt fremme 👍
Rikke Lasson Brandt
Super lækre retter til en utrolig fair pris. Kommer helt sikkert igen!
Nemanja
Bestilte fra Mahalla Nørrebro gennem Volt. Først forlængede de leveringen til halvanden time, dernæst mangler der nogle retter i vores bestilling? Man kan tydeligt mærke på Mahalla når de har travlt - leveringen fordobles og de leverer de forkerte retter..Hvorfor acceptere ordrer når I ikke kan følge med??? Maden var ufattelig kedelig. Skal man nyde Mahalla, så skal man spise på restauranten.
Dorthe Keis
Kunne ikke drømme om at sætte mine ben på den cafe efter det jeg har læst på FB.
Når maden lander på gulvet, ligges det tilbage på kundens tallerken 😩😩😩😩
Personalet bliver behandlet mega dårligt ingen løn til tiden ingen pauser ingen feriepenge.
Find for jeres egen skyld en rent pæn cafe med gode anmeldelser.
Ellers skal i huske at tjekke jeres glas kopper bestik for snavs.
Velbekomme 😡
Nora Ahmad
Jeg var der idag med en ven. Det var første gang vi var der og bestilte derfor en del forskellige retter, for at smage de libanesiske herligheder. Alt blev spist og det hele smagte godt (Vidste ikke libanesisk mad kunne smage så godt). Servicen var også rigtig god, medarbejderne var imødekommende, smilende .
Kommer helt sikkert igen
An error has occurred! Please try again in a few minutes