Vladimir Steblev
Hver gang jeg kommer til KBH jeg bestiller deres sushi - altid frisk, altid smagter godt. Sammen med deres chilimayo de er rigtig fint til aftensmad!
Andy Olsen
Købte Sushi for 1000kr køre hjem 10min og alt tilbehør manglede. Soya wasabi Ingefær, Køre tilbage 10 min kasse personalet tror ikke på at det manglede. Og bruger derefter tid på at checke order.
Udlevere tilbehør men kun two små flasker soja, jeg spørger om en flaske soja mere, kasse personalet begynder at diskutere om hvor mange flasker soja, der høre med til ordren.
Thomas Madsen
Sashimien er skod, det er bare 2 kæmpe stykker laks og har intet med sashimi at gøre.
Måske skulle i læse op på hvad sashimi er
Cecilie Würtz
Ærgelig oplevelse!
Jeg bestilte takeaway. Sushien virkede IKKE frisklavet. Råvarene var faktisk i top. Men risene var en katastrofe! De var vildt snaskede og virkede mere som én stor masse. Jeg endte med at smide halvdelen ud, fordi det blev for klamt.
Søren Jakobsen
Øv oplevelse desværre. Men 1 stjerne for at de var åbne og 1 for beliggenhed. Til at være prismæssigt på højde med sticks, var det en kedelig omgang til over 800 kr. Det skal vare længe før vi bestiller derfra igen. Trist engang var Sushi2500 mit absolutte yndlings sted, men tiden er vel løbet fra dem og kan ikke holde det gode niveau. Trist
Henrik Kock
God service
Vi gik derover for at få sushi pga der studierabat ordning. Vi glemte at spørge om studierabat det ved bestilling, så vi spurgte om det kunne lade sig gøre efter vi havde betalt. Det kunne det selvfølgelig, herlig service det må vi sige :)
Maja Danborg
Lækker sushi - med et nordisk twist. Bedste sushi sted til dato. Elsker deres nytænkende sushi samt klassikerne, de forstår bare at lave god sushi. Hvis noget skulle trække ned ville være prisen, men for den oplevelse betaler jeg gerne det, det koster!
Mansour Salimi
Flot billede af sushi menu , men detsværre
hverken smagen eller emballage (alt for meget plastik) føler med.
An error has occurred! Please try again in a few minutes